2/19/2013

Holiday and I'm alive!

Kyl nyt on ollu niin hyvä fiilis monta päivää, kun ei tarvii viikkoon mennä kouluun ja saa tehdä mitä lystää & mikä parasta, nukkua.
Huomasin muuten, et aiemmissa postauksissa noi kuvat ja tekstit on menny jotenkin ihan oudosti, et teksti jää kesken, sitten tulee kuva ja lopputeksti jatkuu kuvan alapuolella. En viitsinyt niitä ruveta enää korjailemaan, mut mainitkaa heti jos tästä edespäin nää on jotenkin kummallisesti, enkä itse niitä heti huomaa.
collage
collage2

aaa 078
aaa 081
 Ette muuten arvaa, kuinka paljon mua v*tutti viime perjantaina. Ostin h&m:ltä ton allaolevan vaaleen paidan ja olin ihan että jee, laitan sen heti päälle kun vaan mahdollista on. No, laitoin sen sitten päälle ja kappas, paidan kyljessä oli varmaan kahden sormen mentävä reikä. Mua kiukutti niin paljon, että mä en edes halunnut lähteä takasin vaihtamaan paitaa uuteen ja ehjään, vaan otin ihan itse neulan ja lankaa ja korjasin kolon, vaikkei lopputulos kovin kaunis olekaan.
collage3
aaa 091
aaa 095
 Eipä mulla muuta, mä aion nyt keittää kupin tai kaksi teetä ja uppoutua uusimman Costumen kanssa vällyjen väliin. Love you all ♥

2 kommenttia: